All right

Okej, jag är en gå till stan nörd, jo jag vet. Var där igen, mmmmmm... Men det är ju kul, plus att det är Göteborgskalaset. Inte för att det lockar mig särskilt mycket men lite små kul är det allt. Smakade på massa godsaker, däribland en engelsk curd, och en sån följde med mig hem. Frukosten imorgon säger jag bara. Köpte även 4 (!!) nagellack till... Behöver jag det???? (NEJ) Var inne på Reddevil, i typ 2 timmar, och jag såg väärldensfinaste klänning. Men övervägde till att inte köpa den eftersom att sommaren snart är över :(
aa
Igår fixade jag mina naglar med Isadoras Graffiti nagellack, och det funkar riktigt bra. Lånade av min kompis, men kände mig verkligen tvungen att köpa mig en egen, fast rosa. Men här har ni iallfall resultatet (jag vet att mina händer är tjockis söta):
mmm
Imorgon ska jag ha en hel dag med min 4 åriga lillasyster. Vi funderar på att gå ut i skogen och fika, sen äta pizza, och leka massor! Det ska bli kul, ärligt talat. Så söta bilder dyker kanske upp. Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0