I go Foki style!

Jag ska få linser, ni vet av optikern.. Så måste ju pimpa dom med ursöta behållare. Det måste vara stil på det..! And I go Foki style! (Hon har/ska skaffa sånna)
rosablågrön
Sen har jag även sett ett jättefint halsband, verkligen hur fint som helst! Men dock är det slutsålt överallt... Men det är ändå värt en bild här i min blogg. Kors i taket, jag är kär!! Är det inte underbart?
kissie..
Vad tror ni om UGG's även denna vinter? Har sett i skyltfönstren att de kommer säljas iår med, men är det verkligen folk som kommer bära dess underbart sköna vinter skor även detta år? Själv är man riktigt sugen på att köpa ett par, men är lite orolig över att de kommer stå på hyllan, även fast dom är väldigt snygga! Vad tror du?
Dagen idag blir att träffa kompisar, hoppas jag... För jag känner mig riktigt invalid efter en natt för mig själv! Jag kan inte bestämma mig för om det blir fint väder eller regn idag, så jag vet inte vad jag ska ha på mig. Men outfit kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0