Jag behöver hjälp.. IGEN

1. Jag vill byta blogg namn, sånt man söker på! Zoey låter mer jag... Någon som vet hur man gör? Annars håller jag kvar vid frozi!
2. Jag vill ha en header, den som vet och kan berätta hur man sätter in är en ängel.
3. Såhär ser jag ut idag, eller ja, jag har lite svårt att bestämma mig för vilken av dem jag vill ha på mig..! Hjäälp.
3
Just nu sitter jag och lyssnar på goa låtar, gamla sådanna. På min spellista, teddybjörnen fredriksson, forever young och free fallin'(m.m). Jag vill också vara född på deras tid, då de var som störst!!

Kommentarer
Postat av: Gisela Jägebratt

Jag tkr du ska ta shortsen och linnet. Det är jätte varmt ute :o

2010-08-02 @ 14:56:08
Postat av: jesper

fin :-) och jag hoppas du tog shortsen :-P

2010-08-04 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0