Kaffe..

Kanske är kaffe min nya grej. Jag har helt plötsligt börjat gilla det! Mmmmmmums. Vaniljlatte & Chailatte, verkligen supergott. Något alla borde testa. Dettutom så var det min kompis som "hittade på" vaniljlatten, eller ja, vi gjorde det utan recept, med ett litet förslag från mig. Såhär gör du:
1. Skumma mjölk, halv kopp ungefär, tillsammans med vaniljsocker
2. Häll i kaffe
3. Sprid ut lite cacao på toppen av skummet.
Och woala! Din egen vaniljlatte.

Chailatte + Cheescake@ Fröken Olsson

Kommentarer
Postat av: ell

Hellu snygging! Har valt en vinnare nu & startat en ny tävling ^^ check it out!



(jag har bytt blogg, bloggade förut på elll.devote.se, just so you know!)



kram

2010-08-21 @ 21:56:40
URL: http://yourwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

duvet att det är te i chailatte va? söt blogg!

2010-08-26 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0