Lovet är inte slut

ÄN! Nu är uppvärmingen klar, på måndag drar det igång igen. NU är det lov, eller ja helg. Men det är underbart skönt. Jag ska bara ta det lugnt i två dagar, och äta kakor. Typ. De här två "dagarna" har mina lärare gjort hål i mina öron, de har liksom pratat hela tiden.. Jobbigt, jobbigt, jobbigt!

Har jag berättat att jag spelar innebandy? Det gör jag i alla fall, och jag är målvakt, med höga mål... Landslaget ska jag spela i, Okej? Nej men nu är det såhär att jag har ett snyggt målvaktsställ som dock börjar bli lite för litet. Och då behöver man ett nytt, eller hur?! Men har jag då några idér på vilket? NEJ! Eller jo ett, men jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tror nästan det svarta blir snyggast med trycket eller för på den vita syns väl inte IBK märket så bra eller, nej jag vet inte!

2010-08-20 @ 16:21:57
Postat av: Alice

Jo svart är nog snyggast, men först måste jag kolla vidare. Plus att jag måste försöka få mamma att betala en del... Helst hela! Men svart blir det nog! Och tror inte jag ska ha IBK märket på, man vet ju inte när laget läggs ner eller jag slutar. Om det händer är det synd att behöva köpa ett nytt!

2010-08-20 @ 16:50:41
Postat av: Pernilla

aa, det kanske iinte är så bra, men man får ju iaf lite rabatt på klubbhuset men det är nog inte så mycket..

2010-08-20 @ 21:28:14
Postat av: Alice

Jag tror att det är 10-20% och det är ju ganska bra! Men jag ska höra med mamma. Jag hoppas att jag kan få det!!

2010-08-20 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0