Masqurade

Barn kan inte bli skrämda av denna video! Det finns inte en chans. Posh24 skriver att Eric Saades managers barn blev vettskrämda utav video. Själv tycker jag att den är bra, syftar på något, och man vill gärna fortsätta kolla på  hela. Även låten är bra, eller ja helt okej. Videon är ganska ovanlig på något sätt, men samtidigt så klassisk. Förbjuden kärlek är verkligen det värsta som finns. Själv har jag upplevt (eller kanske upplever ^^) samma sak, och det är verkligen ett h*lvete. Men jag ger videon & låten 4/5 stjärnor, eller vad man nu vill kalla det. När jag ändå skriver så måste jag säga att Eric Saade är snygg, och har en ännu snyggare kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0