Ny trend bland kändiseliten

Minx-naglar har blivit den nya flugan bland hollywoodkändisarna. Naglarna som görs av med en speciell plastfilm kan hålla i upp till 6 veckor! Något som svenska bloggare + kändisar snabbt hakat på. De populäraste färgerna är leorapd (FÄRG??) och guld, go guld! Själv tycker jag att det verkar asfräckt och praktiskt. Är det bara jag som stör mig på att nagellack klumpar sig, åker av, blir fult och är jobbigt att ta bort? Jag ska kolla upp det, kanske fixa sånna naglar, skitsnyggt! Men frågan är, hur tar man bort denna metall?
tånaglar
"Keit Olsson på salong "Vackra naglar" ger sina bästa tips. Så får du snyggasommarnaglar: Skaffa en bra nagelolja som du använder en eller två gånger om dagen, det ger fukt och näring och stärker naglarna samt mjukar upp nagelbanden. Använd remover utan aceton. Aceton torkar ut naglarna. Rosa, orange och olika blå nyanser är hett i sommar. Använd underlack och överlack så sitter färgen bättre. Har du bråttom - använd en torksprej eller fryssprej så torkar lacket snabbare."

Kommentarer
Postat av: josefine

fin blogg :)

2010-08-03 @ 17:27:40
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: keit

Kul .-) Ha en bra vecka Keit

2010-11-22 @ 00:24:08
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0