Ohoh

Då var det klart, varför jag? Jag orkar verkligen inte. Men gud, jag låter ju jätteallvarlig. Nej såhär är det. Jag ska till en skola i närheten av min, på IT kurs. KUUUUL! Eller inte. En hel dag, och jag kommer säkert träffa på vissa jag inte ens vill se. Grattis! Men jag slipper ju lite skola, en heeel dag.

Igår var jag med min älskling Evelina i stan, utan att köpa något! Visst är jag duktig. Tog några få kort, stenseriösa! Evelina, du är bäst och jag älskar dig! Och du älskling, ja borde då visst inte bli modell!
Gud, jag har blivit så förkyld, så jobbigt. Får se om det blir träning ikväll eller inte. Kanske är det bäst att vila! Här har du i alla fall dagens outfit!
Så vad säger ni, håller ni med Evelina om att jag borde bli modell?

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är bäst!

And I love you forever.

Jo, men jag tycker faktiskt att du kan gå dit.

Man behöver bara prata med en jury i 2 min tror jag.

Jag läste att de tar en bild bara, sen är det klart.

Om du går vidare ringer dom, annars mejlar dom.

Tycker iallafall att du kan gå dit!

Jag & en kompis som heter Nellie, du kanske vet vem det är? Natalie Vallin Sohlström at facebook, I think?

Då kan du hänga med så hjälper vi dig :D



Du skulle passat prima som det. Det är väl iallafall värt ett försök?



Puss älskar daaaj

2010-08-26 @ 15:56:40
URL: http://blondalina.blogg.se/
Postat av: Alice

Jaja älskling. Vi får se, okej? Ska sova på saker. Pussssssssssssssssssssssssssssss

2010-08-26 @ 19:46:50
Postat av: anonyyym

tror inte det hörrru!!

2010-08-30 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0