Skogspromenad i trollskogen

Tog mig en promenad med en kompis och hennes kusin. Blåbär, hallon, björnbär och även lingon hittade vi! Gott seru. Som vanligt tog jag fel kläder på mig, inte tänkte jag på att vi skulle ut i skogen inte. Shorts är lika med myggbett. Hej jag har 1 miljon myggbett, som kliar. Efter ett tag kom vi i alla fall fram till vårt mål, TROLLENA! Troll och troll, men det är små stubbar gjorda som troll. Super sött! Här nedan kan ni se några av dem. Varför de har nappar är för att små barn som ska sluta använda napp, lägger dem där. Svårt att förklara, men du förstår nog!

Snart ska jag nog ut och träffa en kompis, om han nu blir färdig solad snart. Han är seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0