Snyggt Kenza!

Inte bara det faktum att bloggaren Kenza riktigt snygg och fräsch stil, hon har även en urläcker tatuering på foten! Den är inte för stor och inte för mycket, helt enkelt lagom! Vänta bara tills jag fyller 18, då sitter det en sån även på min fot... Vad tycker ni? Jag rågillar den. Kenza, you rock!
tatuering
Jo som jag lovade i förra inlägget, en dagens outfit. Inget speciellt, men måste påpeka att håret tog hela morgonen att fixa, och lik för bannat så var det förstört efter två timmar.
hehe
Träffade aldrig mister hemlig. Men det får la bli en annan gång. Sen även en annan sak, om du nu läser detta, du finns kvar, jag vet allt, jag vet vad du säger

Kommentarer
Postat av: anna

alice är finfin!(L)

2010-08-03 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0