Solstrålar i helvetet

Just nu går jag igenom så jobbiga saker, jag kan inte finna ord för det. Jag vet, jag har svikit, jag vet, jag har sagt saker jag inte borde. Men just nu behöver jag ge mig själv det, tänka på mig själv en sekund och göra det som är bäst för mig. Jag måste ta mig upp här i från. Och det är lika bra att ta det direkt. Jag ska gå hand i hand med mina problem, lösa dom. Nu med det samma. Allt är verkligen ett rent helvete. Från kärlek till vänskap. Och ni som känner mig vet verkligen inte vem det värsta är om, det är bara jag som vet, på tal om kärleksproblemen.

Men mitt i denna oändliga skit finns ni, ni som bryr er, ni som tar mig för den jag är, ni som hjälper mig. Och tack, jag älskar er, mina vänner. Det är sådana som er man letar efter. Ni är äkta, bra, underbara. Jag behöver er. Tack

Och till dig, min älskade. Förlåt. Jag vill, vill du?



Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dej.

2010-08-22 @ 18:03:25
URL: http://blondalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0