Tema KÄRLEK

Jag blir så glad när det går bra för andra, speciellt vad det gäller KÄRLEK! Fast själv hittar man ingen kärlek, men det är helt okej, jag är bra på att vara singel. Jag lovar..! Men jag gillar att se på folk när de är sådär kära, lyckliga, så underbart glada. Även de personer man önskar inte vore ha någon annan, kan jag inte sluta le emot när de funnit vad de vill ha. Kärlek är verkligen vackert! Någon dag ska jag med hitta någon, som jag verkligen kan lita på, och verkligen älskar. Men visst har man små aningar på en gnutta kärlek!!
Till detta kärleksupplägg så skaffade jag mig nya naglar, eller ja, först målade jag om dem. Sen tog jag bort det efter att jag hade tränat och satte istället dit lösnaglar som min älskade kompis har gjort snygga!
1.
1
2.
2
Och vad vore detta inlägg utan en låt? Vet inte om det är jättemycket till kärlekstema men den är jätte bra!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0