Facecam

Ja som sagt var det ett filmteam på skolan idag, och gissa vem som fick en kamera uppkörd i aniktet. Jo jag... Så här lät det... Ha-ha
-"Vad gör du?"
-"Jag mosar en kiwi..(fattar du inte att jag inte vill bli störd?)"
-"Vad har ni för lektion?"
-"NO-labb tror jag att vi kallar det.."
-"Vad gillar du mest med Torpakolan?"
-"Ja.. Ehm.. Jag vet inte.. Lärarna är la bra, roliga lektioner och sånt (eller inte)."
Dessutom misslyckade jag med att mosa min kiwi när han filmade det, haha jätteroligt. Det var svårt med en sked på en glaslins.. Plus att han annars hade kameran 20 cm ifrån mitt ansikte i profil. Jag hatar mig själv i profil. Och jag vägrade att kolla in i hans grej kallad facecam. Peace. Jag hatar att göra reklamfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0