So G-style

Nej ni vill inte veta vad G-style är, men de i min klass vet nog. Och mister T.I (bilden) är taggad på att göra det. Nej jag nämner inga namn här. Idrottslektionen var sjukt rolig. Inte för att vi tyckte det var kul med friidrott eller sommarboll utan för att vi skrattade så! Två exempel: "Hej jag heter Allis. Om du ger mig bollen får du ta på mig" sa en viss T.I. och även "Vänta, jag kommer igen". Ja det var la allt jag har att säga om min skoldag...
Ikväll ska jag träna, det var länge sedan nu, så det ska bli kul. Dock är det sent ikväll och jag vet inte vad jag ska göra innan. Tror jag ska ringa någon, men får se hur det blir med de. Puss på er! Jo jag måste säga en sak. Axzzzel är en tönt. Och han har lovat att läsa min blogg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0